MAri KIta Berchatting

Tuesday 17 May 2011

Kisahku DI Hari Cuti

Smlm petang aku gerak ke KL..jmpa family aku kat sana.
Ayah aku telah transfer ke ofis di Exxonmobil kat KLCC tu..
atas sebab2 kesihatan..dia tak dapat nak offshore.
SO dia ngn adik beradik aku n mama aku tinggal kat The Zone..
Cis..mentang2 company bayar..layan duk kat tempat best jek..

Malam tu lepas layan JUVANA,perut dah lapar..erm..almaklum tak makan lagi.
Dalam kul 11 camtu aku ajak adik aku pegi midvalley layan cite KONGSI..
Nah..movie jam 12.15 malam..
Agak menarik la citer dia cuma ending tak berapa ngam..

Aku sebenarnya nak ke suatu tempat. Dan nak berjumpa dengan seseorang keesokan harinya.
Tapi pagi tadi aku n family hantar adik aku kat TBS kat Bandar Tasik Selatan.
Peehh..best wooooo cam kat airport.
Aku dah cam jakun jek..cuma ada beberapa lagi yang perlu dikemaskinikan..

Pastu aku bawakk ayah aku p low yatt,times square..
Leh tahan laa penatnya..berjalan melayan kerenah adik2 kecik aku tu.
penat siutt..leh lak diorang beli bola sorang sebiji
sorang bola tampar sorang bola sepak
isk2...macam2

pastu kitorang balik ke tmpat penginapan..dan aku sempat gak laa tertido..
pas maghrib aku siap2 nak balik segamat.
Pastu dipertengahan jalan perut lak wat hal..dammm..apa la yang aku makan ni..pedih gile sampai sekarang..
dalam perjalanan tu..dari seremban sampai ke melaka hujan turun dengan lebatnya..

Kat area sagil leh pulak banjir..banjir darat...mungkin sekejap jek tu..
aku sampai kat rumah dalam pukul 11.32 malam..
Sampai2 terus basuh baju n update blog..heee..




No comments: