MAri KIta Berchatting

Tuesday 24 May 2011

Mencari Realiti

Erm..selamat petang
Petang2 camni rasa malas nak pi site..
so aku amik peluang tuk update blog jap.
hahaha...~~sori boss jap lagi hamba datang~~

Entahlah..semalam aku terima berita
Erm..ayah bekas tunang aku sakit urat saraf..
umpama strok kecil..
apa2 pun aku doakan dia cepat sembuh..
urut2 selalu tmpat sakit..
Insyaallah ada masa aku akan melawat dia..

Erm..actually aku dah sedia untuk menerima seseorang dalam hati aku ni
Diibaratkan sedap mata memandang..
Walaupun kadang2 aku nampak cam dia ignore aku
tapi aku tau dia takut2..
iskk..takut kecewa..sapa tak takut..
aku pun..
Tapi Insyaallah..aku harap aku tak kecewakan dia..
sukar aku nak gambarkan yang dia ni jenis "masuk air"
kena ngan sepupu2 aku abis laa..
masing2 leh masuk air
Suka binatang umpama kucing n rabbit..cam aku
~~hahaha~~~
Buat masa ni aku nak kenal hati budi dia dulu..
aku takut apa yang berlaku sebelum ni berlaku lagi..
tapi dari apa yang aku tau..
Insyaallah dia tidak akan lakukan..
sebab dari pengamatan aku..dia OK
Cantik??Yup..syukur..amat cantik..
tapi aku tak pandang semua tu..yang penting hati..
Dan yang paling best aku dengar
Mak dia garang..
~~~hehehee~~~
kata orang..bagus cari bakal2 mak mertua or pak mertua yang garang2
sebab dah tentu anak2 dia ni amat baik,dan tau apa yang perlu dilakukan..
Untuk mak2 n pak2..Insyaallah saya akan jaga,bimbing anakmu ini nanti
menjadi yang lebih baik dari sekarang..
say tau anak makcik n pakcik amat baik..
~~hehehehe~~
Siapa?
Insyaallah jika dia betul2 dah terima aku
jika dia betul2 dah leh wat kptsn..
jika dia betul2 terima aku tanpa rasa was2..
aku akan bagitau korang...
terbaikk!!!
Dan aku taknak kawan dengan dia lama2~~
Perkara lampau mengajar aku~~
Bercintalah lepas kawin..
Insyaallah lepas raya ada laah..hahaha
SERIUSSSS!!

No comments: