MAri KIta Berchatting

Tuesday 3 May 2011

Syukur Pada Tuhan

Erm..mata terkebil-kebil tanpa menunjukkan tanda untuk tidur.
Baru tadi aku selesai menonton program IMAM MUDA kat ASTRO OASIS.
Erm,agak menarik tema diorang pada minggu lepas. Kelahiran..
Masa aku tengok tadi, terkedu dan hampir menitiskan air mata melihat bayi2 yang mati dibuang. Tak dapat aku bayangkan betapa peritnya bayi tu bertarung nyawa.
Kemudian sedikit klip mengenai penyerahan anak angkat.
Sedih sangat time tu..ibu yang melahirkan terpaksa menyerahkan anak kepada orang lain.
Kena pulak lagu yang sedih,lagilaa..kan?

Aku bersyukur dilahirkan ada ibu dan bapa.
Membesar di hadapan ibu dan bapa.
Menerima kasih sayang dari ibu dan bapa.
Aku sangat2 berterima kasih kepada Allah.
Dan aku harap suatu hari nanti aku dapat membalas jasa mereka.
Thanks to my dad and mom....




No comments: