MAri KIta Berchatting

Tuesday 10 May 2011

Cinta Oh Cinta~lagi2 kamu~~~~~

Patah tumbuh Hilang Berganti
Erm..peribahasa yang aku rasa sesuai kot untuk aku
Ntahla..
Memang nak diikutkan aku harus takut,kecewa,serik dalam hal perhubungan ni
Tapi..
Adakah mungkin ini ketentuan yang Allah berikan padaku
Adakah dia memang dipertemukan untukku
supaya aku sentiasa bahagia,bertanggungjawab dan sebagainya??
Kini,hati aku sedang berfikir tentang dirinya
Betul ke?
Argh...tuhan jek yang tau apa sebenarnyaa isi hati aku.
Serius..aku sedang memikirkannya sekarang..
Serius..aku sedang rindu dia sekarang....
Serius..aku dah mula menyayangi dia sekarang..
Perasaan kasih,sayang,rindu,cinta dan seangkatan dengannya semua dah ada dah dalam hati ni
Dia pun tau aku
Sebab aku dah beritahu dia apa yang aku rasa..
Cuma menggunakan teknologi moden sekarang macam tak bestkan?
Tul tak KAMUU?
Aku akan memberitahu dia sekali lagi andai aku bertemu dengannya
Serius ya Amat...tuhan jek yang tau...
Namun aku sentiasa berdoa jika ini ditakdirkan untukku
Dekatkan hatiku dengan hatinya
Dan jika dia bukan milikku..aku mohon padaMu Ya Allah
Janganlah berikan hati ku ini menyakiti hatinya
Sesungguhnya aku memang tidak mau menyakiti dirinya
Kerana aku ingin menyayanginya
Bantulah hambaMu ini Ya Allah
dan Berkatilah hubungan Kami





No comments: