MAri KIta Berchatting

Wednesday 18 May 2011

~~Stamina~~




1 2 3 4 5 6 7 8 lapan lagi..
Eh2 sori readers..
aku bukan menari..tapi sedang panjat tangga ni..
hahaha..caya tak?
kihkih..
erm..saja just kidding..
dalam beberapa minggu ni aku kene cari stamina.
Bermula bulan ni aku dan team bola sepak
akan memasuki liga bolasepak Ledang
aduii..stamina ni..kene jaga..kan?
erm..mcm2 aku wat
berlari,berjalan,bermain,bernyanyi..eh..ada ker?
tapi aku takleh miss laa bila waktu malam mesti tido lambat
kan kene tido cukupkan?
dah tabiat aku dari zaman belajar dulu suka tido lambat.
Damnnn!!!~~
Apa2 pun pemakanan kene jaga tul tak?
jangan cam pic bawah ni..
nii buruk lantak namanya..
Erm,k laa readers..doakan aku n team bola aku berjaya nanti k
maaf la kawan2 aku takde pic nak upload..tunggu aku beli hp baru k
hehehe..time tu tau laa banyak pic aku amik t..hehehe




No comments: