MAri KIta Berchatting

Sunday 3 July 2011

3 2 1 Cinta

Hai readers..hehe..aku baru jek layan 3 2 1 Cinta ni..layan DVD jek.tak sempat nak ke panggung..dan lagipun nak pegi ngan sapa an?sorang2 cam takbest lak..
Anyway cter 3 2 1 CInta ini agak menarikla gak..ada beberapa skrip dan jalan cerita yang menarik minat aku menghayati setiap watak. Aku dapat bayangkan diriku adalah Fariz lakonan Pierre Andre..cuma skrip ceritanya adalah berbeza bagi diri aku.

Teringat aku zaman sekolah menengah dulu aku tolak pergi sekolah teknik Bukit Katil kerana seseorang yang aku sayang time tu..supaya dia dapat dekat dengan aku..last2 dia ada yang lain.

Lepas tu 2 tahun lepas aku tolak untuk sambung belajar ke tahap lebih tinggi di UK dan KLIUC semata2 supaya aku dapat dekat dengan seseorang yang aku sayang,dan dapat kumpul duit untuk aku mengahwini dia..last2 tak jadi kahwin pulak disaat2 aku dah bersedia untuk mengahwininya..
Ntahla..kadang2 sekali fikir memang menyesal,dua kali fikir ini adalah cabaran dan dugaan untuk aku. So,the next vision aku,mencari calon yang memahami dalaman dan luaran aku..dalam masa setahun dua ini aku takde calon2 isteri..erm..aku akan sambung belajar..SERIUS!!!ini target aku untuk mencapai cita2 memegang status IR.

No comments: