MAri KIta Berchatting

Sunday 24 July 2011

Apa Dah Jadi Ni..



Dah Tengok Klip Video kat atas tu..apa pendapat anda?

Ini pendapat aku as a fan of malaysia football team..
1. Kesilapan mudah barisan pertahanan yang diketuai oleh Fadli dan Muslim. Kesilapan yang tidak sepatutnya berlaku dalam mana2 perlawanan sebegini. Mudah leka dan seperti baru sahaja bermain bersama2. Atau RASUAH?hope jauhkanlah...Dato Rajagopal..plzz for the next game do something for our defender. Jika kita berjaya ke pusingan seterusnya aku harap Subramaniam,Zubir akan ada dalam senarai pemain Dato. Pemain yang sedia ada seperti tidak bersemangat dan anak emas katakan..Damn..

2. Speechless..tu yang mampu aku katakan.Tak terkata melihat aksi Sharbinee our golkeeper. What wrong with u boy.Are u nervous? You should look muka Farizal Marlias betapa birunya muka dia menentang chelsea tempoh hari tapi he did well. Apek@Fahmi plzz wake up.Aku dan semua rakyat Malaysia nak kau perform cam dulu. Abaikan segala masalah dan fokus..Dato..aku ada permintaan..plzz drop nasril nourdin,n plzz amik farizal marlias..

3. Formasi dan taktikal yang tidak sesuai dan kena pada masanya. Seperti yang kita ketahui Singapura menggunakan banyak player luar. Keupayaan fizikal memang diorang confirm menang. So apa yang berlaku tempoh hari banyak bola2 tinggi diberi antara satu sama lain..hello..tak nampak ke player singapore tu tinggi gedabak. Taktikal 4-5-1 memang sesuai cuma playernya tidak sesuai..kenapa masukkan Ismail Faruqi,Ahmad fakri saarani..dan tidak meletakkan Badrol Bakhtiar atau K Gurusamy.Jika ingin menggunakan 4-5-1 aku rasa gurusamy dan safiq rahim amat sesuai diletakkan sebgai mildfielder dan Badrol sebgai attacking mildfielder. Tapi untuk perlawanan kedua nnti harap hadi yahya,amirulhadi,gurusamy dan badrol bakhtiar diletakkan dalam kesebelasan utama. Secara taktikal,tolongla main short pass sprti masa lawan taiwan di bkt jalil..dan tengah tolong mainkan peranan...dan plzz hold ball secara baik dan elok..jgn pgang terlampau lama...


4. LAstly,jangan terlalu manjakan player..jika diorang salah marah dan tegur..if diorang masih camtu gak..apa lagi drop laa..masih ramai lagi yg nak main tuk negara,tgk la masa pilihan malaysia lawan chelsea..plzzz dato..

No comments: