MAri KIta Berchatting

Tuesday 12 July 2011

Kenangan Istimewa

Salam to all readers..
Erm, puasa dah nak dekatkan?
agak2 korang dah ganti lom puasa2 yang termiss tahun lepas?
cepat2 ganti..tak lama lagi ni..
Apa2pun sambil melayan perasaan malam ni aku teringat sesuatu..
Kisah yang sentiasa memenuhi ruang otak dan fikiran aku sampai bila2 sehingga diriku dimiliki.

"Awak,err..saya cuma nak tanye, buat permulaan ni gaji saya tak banyak mana?agak2 boleh tak kita sama2 hidup nanti?"
"Cukup B,cukup..takpe kita slow2 la.."
" Saya seronok tengok orang lain dengan keluarga diorang,isteri,anak2..err..awak nanti nak berapa orang?"
"Isk B ni, ke situ lak,saya takut laa..nanti amik anak angkat laa ye?"bahu aku ditamparnya.
"Taknak laa..saya nak anak sendiri..5 leh?"
"5?errr..terukla saya nanti,ce tengok diri sy yg kecik ni."
"hehehehe..awak...if bolehkan saya teringin nak anak perempuan..awak tau nak saya nak namakan apa"
"sapa."
" Siti Nur Balqis".
"Lelaki lak apa namanya B"
" err saya tak terpfikir lak..kihkih."
"B ni.."

Yup..dialog diatas memang ada ketika hubungan kami,terutama mengenai nama2 anak. Serius sangat2 time tu memang aku tak berfikir apa2. Dalam kepala tanggungjawab aku pada dia. Aku memang tak pernah fikirkan diri aku sendiri. Aku tak tau kenapa..tapi itulah..Siti Nur Balqis..sedap tak nama tu?





No comments: