MAri KIta Berchatting

Monday 14 September 2009

Salam n selamat berhari raya x lama lagi...erm..aku pun xtau nak entry pe hari ni..cuma nak cter skt laa last weekend aku berbuka pose bersama ngan kawan2 liz my gf...kitorang berbuka di Restoran Nelayan Titiwangsa..ala2 buffet gitu..firstly aku gerak dari segamat ke seremban tuk amik liz around 12pm..perjalanan agak tenang n jalan pun x berapa sibuk...aku smpai ke rumah gf aku around 2 pm....

sementara nak menunggu dia siap2 tu aku berborak2 ngn k.ida n tgk tv cter yang ntah apa2 hari tu...
then.travel kami pun bermula...kami bergerak around 4 pm..p awl laa takut jem...

aku ngn gf aku menggu satu lagi psgn kat R&R Nilai..adala dalam 5 minit cmtu dan kami teruskan perjalanan....jalan sekitar KL menghala ke Tmn Titiwangsa x berapa sibuk sangat...so, kami dapa bergerak ke sana dgn lancar sekali but satu lagi keta td tersalah arah dan terpaksa U-Turn blk...alahai....

smpai2 jek kat Restoran tu kami berjalan2 sekitar tasik..aduhai...lenguh diwatnya...ye laa..dah laa besar tasik tu..pusing satu tasik dlm bln pose...peh...almaklumlaa nak cukupkan syarat shgga waktu berbuka....awl gle kami smpai sana..ingt jem upanya....erm..smpai around 5 pm...awl gle kan?kami jalan2 sekitar tasik dan sambil jalan2 tu sempat laa suami kawn liz amik gmbar....




hah..apa yang ditunggu dah tiba..waktu berbuka pun tiba dan kami melantak sepuas2nya....
hahaha...after berbuka kami bergerak ke danau kota dan berjalan2 sekitar dan pulang dan kami sampai ke seremban around 1 am

No comments: