MAri KIta Berchatting

Friday 11 September 2009


wallaaaaweeehh...

salam kengkawan...huhuhu..hari ni penat gler aaa..bkn penat per..penat melantak makanan...yelaa hari aku p berbuka pose bersama dengan kementerian penerangan negeri Johor..aduyaii..bukan pe..dapat jemputan laa katakan...dah leh dikira mana ada fnction aku kene ada..hehehehe...burp..aduii..kenyang masih lom hilang lagi....aku gerak dalam kul 4 ptg bersama2 ngn mak usu aku n 2 lagi makcik dari kg aku..kitorang gerak secara aman n slowly...ala...lgpun agenda start kul 6..debak debuk kul 6.30 gak nnti.....ye x?

hahaha...smpai2..tul gak tekaan aku...masing2 masih lagi duk lepak n bersidai di park2 keta,berbual2 kosong kat meja yang telah dreserve tuk kami...wawawa...


sampai2 kami bersalaman dengan VIP2 and bos kami EN Zaid...huhuhuhu....then aku lepak2 kat tepi pantai menghirup udara nak kata segar leh laa.....

Agenda dimulakan dengan persembahan nasyid dari kmpln sek pendidikan khas...alunan lagu dan bait2 lirik menyentuh hati kami semua..pas diorang menyanyikan 2 lagu....Pegawai Penerangan Kluang menyampaikan tazkirah..peh syok beb....x ngantuk kita dengarnya...seronok...

sambil dengar1 tazkirah tu...pekerja2 restoran menyediakan makanan dan minuman...aku tgk satu-satu makanan keluar...smpai dah xmuat meja diwatnya....dengan ikan bakar,tiga rasa,kupang,sotong udang, kuih2, aduiiii camner nak makan ni......

dan apa yang ditunggu2 pun tiba...apa lagi...melantak laaaa....smpai dah xlarat dah diwatnya...pastu solat maghrib dan atucara seterusnya ucapan2 Pengarrah Penerangan Negeri Johor, dan Pegawai PEnerangan daerah Ledang..pastu dak2 sekolah khas td menyampaikan 2 buah lagu n menerima wang raya sebanyak RM50...lastly, penyampaian cenderamata kepada dif2, ketua2 Komuniti Bestari dan Peserta2 Pengkisahan( aku pun ada)...peh...dapat gak tu....

pastu kitorang bersurai dan aku pun balik ke rumah...zzz zzzz.zzzz tdo dalam kekenyangan

No comments: