MAri KIta Berchatting

Wednesday 17 August 2011

17.8.2011

Tu dia tajuk entry dah macam IP ADRESS kan?
anyway tarikh 17.8.2011 atau bersamaan 17 ogos 2011 merupakan satu tarikh yang amat memilukan aku kini dan menggembirakan aku dulu.
17.8.2011 cukup 6 tahun aku mengenali si dia..anniversary laa senang..

seronok ooo time tu...17.8.2005..
6 tahun kan?if ada anak dah boleh hantar ke tadika da..:P

Sungguh malam indah
malam pasar ria
aku bertemu si dia
senyuman yang manis
mengoda di jiwa
aku terpersona

tapi aku malu
nak tanya namanya
sebab belum kenal dengannya
hanya aku saja
yang memendam rasa
pada si dara jelita


Lirik lagu malam pasar ria..bkn lirik yang aku buat..
eh eh..korang mesti tanye..ada kene mengena ke?
mestilaa ada..
di pasar ria la aku dapat no hp dia..
hehehehe..dari situ terus segala keindahan dan kepahitan dilalui bersama..
Apa2 pun aku tak mau nak ulas panjang sebab aku taknak menitiskan airmata
untuk mengenangkan kisah2 yang memberi banyak makna pada diri aku.
Apa pun kepada si dia jika dia baca blog aku..
Happy anniversary yang ke 6..

Semoga kamu sihat dan sentiasa sihat..


No comments: