MAri KIta Berchatting

Tuesday 9 August 2011

Contest Bola EPL

Bola Bola Bola..
Satu contest bola EPL akan bermula khas untuk anda blogger2..apa lagi..
jangan risau..ada hadiah tu...mana la tau kalau menang dapat gak sedikit habuan kan..
Apa pun aku nak ucapkan terima kasih kepada myvbru.com di atas keikhlasan menjadi rakan kongsi contest "bola-bola blogger" ini. Semoga dengan keikhlasan pihak anda di balas dengan rezeki dan visitor yang melimpah ruah...

Hadiah- hadiah :

1) Cash RM180 dari Myvbru.com

Tempat pertama = RM100

Tempat ke-2 = RM50

Tempat ke-3 = RM 30

Opsss..sementara ni, hanya itu lah hadiah yang ada..dan hadiah akan berubah mengikut sponsor..So, kalo ada yang sudi untuk sponsor kontest ini amat hargai dan berterima kasih.

*** P/S: Kepada dermawan-dermawan di luar sana, jika berminat nak sponsor kontest ini, sila email di hornet407@gmail.com

So,sesapa nak join contest ni leh ikut langkah2 seperti di bawah..

) Mesti lah menjadi rakan Facebook Myvbru.com ( sebab saya akan update team ranking setiap minggu di FB Myvbru..so, LIKE -like -like..hehe)

2) Daftar kan Fantasy EPL team anda di SINI . Then pilih dan buat team kegemaran anda sendiri. Dan ini paling penting, semasa daftar kan nama pasukan anda, sila letak domain / nama blog anda sebagai nama team korang supaya ia identiti dan mewakili blog anda. Dan senang jugak untuk saya review dan update ranking setiap minggu…takut nanti salah orang plak kan..hehehe..

So, complete kan team anda seperti di bawah ni:

3) Untuk join liga kontest ini, di bahagian ” League “ klik ” Join League ” dan masukkan kod ini untuk join liga kontest ini: 1319308-296474

4) Update team anda sebelum perlawanan EPL bermula pada setiap minggu dan ikuti point dari masa ke semasa.

5) Tarikh pertandingan : start dari 13-Aug-2011 sampai akhir musim EPL2011/12..lama jgk..hehe

5) Buat entry khas untuk kontest ini dan update status anda di ruangan komen. Di dalam entry korang tu, WAJIB letak ucapan ini :

Terima kasih kepada Myvbru.com di atas keikhlasan untuk menjadi rakan kongsi kontest “bola-bola blogger” ini..semoga dengan keihklasan pihak anda di balas dengan rezeki dan visitor yang melimpah ruah..

So, update untuk jadual perlawanan minggu ini (13 & 14 Aug 2011).

No comments: