MAri KIta Berchatting

Sunday 28 August 2011

Speechless~~

Hai readers and pembaca misteri yang gagal meninggalkan jejak..
Hah,selamat hari raya,
camner dengan persiapan raya korang..
ok?dah siap semua?
aduii..dah nak raya kan?
jap jek rasanya..pejam celik pejam celik..
errm..actually sepanjang ramadan
aku rasa sayu,sedih,nak nangis pun ada
kenalak dengar lagu Allahyarham Dato Sudirman Hj Arshad..
peh...
tapi air mata ni tak nak lak turun membasahi pipi aku yang gebu ni.
Ni dah nak raya lagi laa.
tahun ni aku rasakan betapa raya kali ni tak berapa bermakna
tanpa orang yang amat aku sayang.

Jika esok 1 syawal,maka genaplah 6 tahun ibu aku meninggalkan kami sekeluarga
MAk..selamat hari raya maaf zahir batin...
di syawal tahun ini juga aku tidak dapat berkongsi perayaan ini dengan orang tersayang
apa2pun aku harap dia gembira dengan apa yang dia lakukan.
Semoga dia sentiasa tabah dan kuat tuk tempuhi semua ini.
Dan andai dia membaca blog ni
ketahuilah aku amat menyayangi dan merinduinya.

Aku pun tak tahu aku kuat ke tidak untuk tempuhi raya ni nanti
Airmata ni aku dapat rasakan dah lama berkumpul cuma..
menanti tuk turun membasahi pipi..Ntahla
Aku tak tau how to explain
aku tak tau bagaimana nak ku katakan..
speechless..
apapun aku harap diri aku ini dapat menempuhi hari2 mendatang,
Ya Allah,bantu diri aku,dan keluargaku..





No comments: