MAri KIta Berchatting

Sunday 7 August 2011

Kisah Di Bazar Ramadan

Kelakar pulak selama aku berniaga di pasar ramadan@bazar.
Hampir seminggu dah rupanya.
Macam2 kerenah aku tengok.
Tapi yang best bila time pukul 5.30 - 7 ptg.
Memang best,terbaik deboom laa..

"Abang2..adik2..rapat2..air air air,air bandung, bandung bandung," Teriak team tapak 68
"Murtabak ayam,murtabak daging,panas panas panas..." Memekik makcik depan gerai aku tu dengan suara yang haluss jek..

" Otak2..panas2..bakso bang,meesupppppp aaadikkkk maniss, bihun sup.." aku memekik sambil dibantu abang aku..

" Lauk bang..ikan daging sayur smua ada.." tEAM SEbelah pulak memekik..

Peh..dah macam apa da time tu..dengan manusia semakin ramai..sampaikan gerai yang pasang lagu2 hndustan pun dah tak kedengaran lagi..hehehe..

Best oo time tu..seronok gile..

No comments: