MAri KIta Berchatting

Saturday, 6 August 2011

Alhamdulillah 2

Salam readers..camner pose?ok kot?
Alhamdulillah mungkin hari ini rezeki agak baik
Semua jualan baik bakso,mee sup,bihun sup abis dijual..Alhamdulillah
Sold Out kata orang putih..
Semoga Allah murahkan rezeki kami dan menambahkan pahala kami dibulan mulia ini.
Tak lupa juga meneguhkan iman kami yang memang kekurangan.

Apa2pun..hari ini aku banyak termenung melihat gelagat orang ramai di bazar tadi.
Macam2 kerenah..suka pulak aku tengok gelagat diorang.
Ramai juga la rakan2 yang datang tadi..

Apa2pun aku tengah sedih ni..
Baru lepas tengok cerita 100 hari kat TV1 dan cerekarama tv3
:(

4 comments:

sha my heart said...

berniaga kat mana, bro?

rezeki di bulan ramadhan

saya tgok jugak cerita 100 hari tu. best la cerita tu.

Nizam Ijam said...

selamat berpose...

Ecul said...

sha:kat bazar ramadan segamat..huhuhu

Ecul said...

nizam: celamat berpuasa gak