MAri KIta Berchatting

Saturday 22 January 2011

Citer2 1

Di sekitar pasar malam, nun berdirinya 4 orang jejaka yang telah hampir 4 kali mundar mandir di pasar malam tu. Qasha, Zack, Mamat, Jeff sedang berborak-borak. Tiba2 salah seorang dari mereka asyik memandang ke belakang.

Zack : Hoi Qasha, ko nak balik ke atau nak tolong akak ni berniaga??!!
Mamat: Ntah ko ni..pe hal??
Qasha: Tu tu..ko tengok tu...

Rupa-rupanya si Qasha ni ternampak 4 orang gadis sedang membeli belah di pasar malam.

Zack: Ko berkenan kat dia ker?aku leh tolong?
Qasha: Erm...ntah laa..aku tak tau le..
Zack: Ko nak ke tak nak??nanti aku mntak no phone die.Mau?

Mamat & Jeff : Ntah ko ni Qasha, aku tengok bila budak kecik tu lalu jek ko senyum2 kambing,
asal dak kecik tu lalu jek ko tak tentu arah,pegi jek la Zack.

Dengan sepantas kilat Zack pun pegi. Qasha tak mampu nak berbuat apa2. Dia hanya melihat saja bagaimana Zack pergi ke arah 4 gadis tadi dan berborak dengan salah seorang dari mereka.

Zack: Nah...amik no phone ni...nanti nak buat kenduri panggil kami semua k?

Gelak sakan diorang semua hari tu. Tak sangka pula Zack begitu berani membantu aku..Ahh..alang2 menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan. Nombor dah ada,erm...tinggal nak call jek ni.huhuh...

Sambil berjalan pulang Qasha sempat menjeling ke arah gadis2 tersebut

TO BE CONTINUED

No comments: