MAri KIta Berchatting

Friday 21 January 2011

Raja Lawak 5

Salam readers..erm..pasti dah korang leh budget apa yang aku nak citer ni kan?
cube cite cube cite cube cite...hehe..cakap laju2..mesti kelakar..kih kih
anyway aku just nak share pendapat dan just sebagai hiburan semata2. Sekarang ni Raja Lawak dah masuk minggu ke 3 dah..baru jek sebentar tadi tamatnye gelanggang raja lawak minggu ke 3 di mana KAMI dan TBO telah disingkirkan..betul?

Mengikut pengamatan aku, raja lawak musim ni agak panas sebab awal2 lagi dah leh dikatakan gempak..mana taknye masing2 dah boleh buat kite gelak.. di sini aku senaraikan beberapa nama individu dan kumpulan yang perlu kita voting2 up to u...
1. NAZMI- aku lupa.....dashyat
2.EPY
3. MAN - deco2 eric..kih kih
4. LEMAN
5. BALAS
6.R2

nama2 di atas perlu anda vote sebab memang kelakar..gile la jika anda tak vote..





No comments: